زندگینامه په په
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
زندگینامه په په
نوشته شده در جمعه 3 مرداد 1393
بازدید : 1265
نویسنده : kahkeshani

نام : كلپر لاوران ليما فريرا ( په په )
محل تولد :ماکیو / برزيل
تاريخ تولد : 26/02/1983
پست : مدافع مركزي
وزن : 159 پوند / 72 كيلوگرم
قد : 1/6 اينچ / 186 سانتيمتر
مليت : پرتغالي/ برزيلي
بيوگرافي :
كلپر لاوران ليما فريرا ملقب به (په په ) 26 فبريه 1983 در شهر Maceio برزيل به دنيا امد اون فوتبال خود را از تيم محلي شهر خود شروع كرد و سپس مراحل ترقي را در تيم كرونتيانس الاگوانو سپري كرد . در سن 18 سالگي وي به تيم (ب) شهر Madeira پرتغال يعني c.s martimo پيوست و براي كنار امدن با شرايط و محل جديد زندگي خود متحمل سختي زيادي شد وي مراحل پيشرفت خود را در اين تيم طي كرد تا اينكه توجه پورتو را به خود جلب كرد و بالاخره در سال 2004 به عضويت اين تيم پرتغالي در امد .
از په په به عنوان يكي از بهترين مدافعان قرن 21 ياد شده است بسياري از افراد ميگويند او يه تيغ برنده در پاهاي خود دارد كه هرچيزي را كه در جلوي وي قرار ميگيرد را از سر راه بر ميدارد از خصوصيات اين بازيكن ميتوان به تكنيك مناسب , تاكتيك پذيري خوب , جاگيري عالي , هوش بالا , و قدرت كنترل توپ اشاره كرد .
نمايش خيره كننده اين بازيكن در سال ( 2008-2007 ) مقابل بارسلونا در ورزشگاه نئو كمپ كه با پيروزي 1-0 رئال مادريد همراه بود او را بر سر زبانها انداخت بازي عالي وي كه شايد بهترين بازي دوران بازيگري او باشد باعث شد از او به عنوان يكي از بهترين بازيكنان مسابقه ياد شود .
په په از سال 2007 مليت پرتغالي دارد و در 30 اگوست براي اولين بار به تيم ملي دعوت شد .
شخصي :
پدر اين بازيكن او را پپينيو صدا ميزد ولي تلفظ اين نام براي خودش سخت بود .
با اينكه په په خود را به خوبي با مادريد سازگار كرده است ولي ترك پورتو براي او سخت بود چرا كه همسر او در دانشگاه محلي انجا همچنان در حال تحصيل بود و نميتوانست همراه با په په به مادريد سفر كند .
روزنامه آ.س چاپ اسپانيا بعد از بازي عالي په په مقابل بارسلونا در نئوكمپ نمره 4 از 4 را به اين بازيكن داد در حالي كه سايت گل نمره 9 از 10 را براي اين بازيكن در نظر گرفت .



:: موضوعات مرتبط: په په , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: